Monday, October 19, 2015

Do Document your Robot!!!



hari ini, sy telah men'delete" byk post2 di dalam blog ini. sy ingin menjadikan blog ni sbg satu sumber dan rujukan kepada mereka yang ingin belajar dan tidak pandai untuk membina robot.

Saya bukan seorang yang pandai dan expert dalam bidang ini, tetapi saya cuba untuk memahami dan mendalami ilmu tersebut.

Apa perancangan saya?
  1. belajar melalui youtube. sape kate kita tak boleh, omputih je ke boleh.. ilmu Allah tu luas, InsyaAllah.. dalam blog ini saya akan ceritakan pengalaman saya bersama team saya.. pelan2 kayuh.. 
  2. belajar melalui internet. sekiranya kite search kat internet "how to built a simple robot" mcm2 entry yang kite boleh baca dan dpt. tetapi ade 1 entry ni yang menarik minat saya. http://letsmakerobots.com
  3. Daripada pembacaan sy yang tak pandai sangat bahasa omputih ni, saya paling minat apabila terbaca entry ni:
  4. Add caption


let's do it!!

may Allah bless us..

No comments:

Post a Comment